جک ملانصرالدین...؟؟؟

.

.

از بچگی بزرگ شدم، تو بیمارستان به دنیا اومدم، صادره از شهرمون، همونجا بزرگ شدم، چند سال سن دارم، بابام مرد بود، تو دوران کودکیم بچه بودم، با رفیقام دوست شده بودم، به دوست داشتن علاقه دارم، قصد ازدواج نه دارم، بعضی شبها که می خوابم خواب می بینم، تو خونمون زندگی می کنیم، تا حالا نمردم.عاشق موتورم برنامه سازی هم مشکل دارم
ایمیل مدیر :

» تير 1395
» شهريور 1394
» مرداد 1394
» تير 1394
» خرداد 1394
» ارديبهشت 1394
» فروردين 1394
» بهمن 1393
» آبان 1393
» مهر 1393
» مرداد 1393
» تير 1393
» خرداد 1393
» ارديبهشت 1393
» فروردين 1393
» دی 1392
» آبان 1392
» مهر 1392
» شهريور 1392
» مرداد 1392
» تير 1392
» خرداد 1392


» خندوانه
» سایه زندگی دختر و پسری در همین حوالی
» زیباساز
» بهترین ها
» کلیک نکن تا ضرر کنی
» به نام کلبه دار متروکه ی عشق...
» پله پله تا خدا
» :: همفکری با دکتر علی شریعتی ::
» MAHVASH همه جا هر روز سه هزار بازدی کننده دارد
» غریبه ی آشنا
» rahe b payan
» دل نوشته
» MAHVASH همه جا
» مشاهده و دانلود فیلم های آموزشی
» سراسر خنده
» هنرستان بهیاری فهرج
» ترول
» sheytoonbala1
» اس ام اس خنده دار|اس ام اس عاشقانه
» وبلاگ سرگرمی و تفریحی بم پی
» هیچی
» کل کل بزرگ دختر پسر سپاهان,تراختور,استقلال,پرسپولیس,.....
» z e a l
» فقط پسرابیان تو!!!!
» عروسک
» ♥LOoOoOVE♥
» sheytoonbala
» ضدگرل
» san niea ba-love saeed
» خنده دار
» ضدپسر
» امیرعباس
» کلمنت
» شیدایی
» Call Of
» (محکوم به سکوت)FARDAYE TARIK
» نيلوووووووفرررررررر
» کاتالان ها
» هنر رزمی کیایدو
» من ازپاییزغمگین ترم
» بیاتویه نفسی تازه کن
» كهكشانيها
» m.a-love
» چاپ مقاله آی اس آی ISI
» کاریکاتور طنز
» مطالب بروز و جالب خواندنی
» نیش خند
» دل شکسته
» بی بی رقیه
» عشق اول واخر
» باحالترین وبلاگ دنیا!
» بچه هاي بوتوري
» هرچي كه بخواي
» بازی و سرگرمی اشی مشی
» افکار پریشان من
» قایق کوچولوی من
» آشپزی
» sheytoonbala
» saba
» عاشقانه هستي
» تنهايي بهترازباتوبودنه
» adam lambert
» heatbreak
» حس مبهم
» تفريحي
» ستاره مشرقي
» دخمل عاشق
» خداي عشق
» سرزمين بانوي ايراني
» فريادبي صدا
» تنها
» تفریحی سرگرمی
» ستایش عشق
» چشم های تو
» عشق فقط کره
» اس ام اس دونی
» درحسرت تو
» تک پر
» emo girl
» شب بیدار
» مرتضی فیض ابادی
» hot
» ردیاب جی پی اس ماشین
» ارم زوتی z300
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وروجک و آدرس vooroojak2013.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 33183
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 234
تعداد آنلاین : 1





RSS
جک ملانصرالدین...؟؟؟
نویسنده Smart Boy تاریخ ارسال پنج شنبه 17 مرداد 1392 در ساعت 12:29

 

يکي از ملانصرالدين مي پرسه چه جوري جنگ شروع مي شه؟

ملا بدون معطلي يکي مي زنه توي گوش طرف و ميگه اينجوري!

************

ملانصرالدين روزي به بازار رفت تا دراز گوشي بخرد. مردي پيش آمد و پرسيد: کجا مي روي؟ گفت:ب ه بازار تا درازگوشي بخرم .
مردگفت: انشاءالله بگوي. گفت: اينجا چه لازم که اين سخن بگويم؟ درازکوش در بازار است و پول در جيبم. چون به بازار رسيد پولش را بدزديدند.
چون باز مي گشت، همان مرد به استقبالش آمد و گفت: از کجا مي آيي؟

گفت: از بازار مي آيم انشاءالله، پولم را زدند انشاءالله ، خر نخريدم انشاءالله و دست از پا درازتر بازگشتم ان شاءالله!

************

روزي ملانصرالدين بدون دعوت رفت به مجلس جشني.
يكي گفت: "جناب ملا! شما كه دعوت نداشتي چرا آمدي؟"
ملانصرالدين جواب داد: "اگر صاحب خانه تكليف خودش را نميداند. من وظيفهي خودم را ميدانم و هيچوقت از آن غافل نميشوم."

**************

ملانصرالدين به يكي از دوستانش گفت: خبر داري فلاني مرده؟
دوستش گفت: "نه! علت مرگش چه بود؟"
ملا گفت: "علت زنده بودن آن بيچاره معلوم نبود چه رسد به علت مرگش!"

**************

روزي يكي از همسايهها خواست خر ملانصرالدين را امانت بگيرد. به همين خاطر به در خانه ملا رفت.
ملانصرالدين گفت: "خيلي معذرت ميخواهم خر ما در خانه نيست". از بخت بد همان موقع خر بنا كرد به عرعر كردن.
همسايه گفت: "شما كه فرموديد خرتان خانه نيست؛ اما صداي عرعرش دارد گوش فلك را كر ميكند."
ملا عصباني شد و گفت: "عجب آدم كج خيال و ديرباوري هستي. حرف من ريش سفيد را قبول نداري ولي عرعر خر را قبول داري."

*************

روزي ملانصرالدين از بازار رد ميشد كه ديد عده اي براي خريد پرندهي كوچكي سر و دست ميشكنند و روي آن ده سكهي طلا قيمت گذاشتهاند. ملا با خودش گفت مثل اينكه قيمت مرغ اين روزها خيلي بالا رفته. سپس با عجله بوقلمون بزرگي گرفت و به بازار برد، دلالي بوقلمونِ ملا را خوب سبك سنگين كرد و روي آن ده سكهي نقره قيمت گذاشت. ملا خيلي ناراحت شد و گفت: مرغ به اين خوش قد و قامتي ده سكهي نقره و پرندهاي قد كبوتر ده سكه ي طلا؟ دلال گفت: "آن پرندهي كوچك طوطي خوش زباني است كه مثل آدميزاد ميتواند يك ساعت پشتسر هم حرف بزند." ملانصرالدين نگاهي انداخت به بوقلمون كه داشت در بغلش چرت ميزد و گفت: "اگر طوطي شما يك ساعت حرف ميزند در عوض بوقلمون من دو ساعت تمام فكر ميكند."

*************

روزي ملانصرالدين به دنبال جنازهي يكي از ثروتمندان ميرفت و با صداي بلند گريه ميكرد. يكي به او دالداري داد و گفت: "اين مرحوم چه نسبتي با شما داشت؟"
ملا جواب داد: "هيچ! علت گريهي من هم همين است."


**************

روزي يكي از همسايهها خواست خر ملانصرالدين را امانت بگيرد. به همين خاطر به در خانه ملا رفت.
ملانصرالدين گفت: "خيلي معذرت ميخواهم خر ما در خانه نيست". از بخت بد همان موقع خر بنا كرد به عرعر كردن.
همسايه گفت: "شما كه فرموديد خرتان خانه نيست؛ اما صداي عرعرش دارد گوش فلك را كر ميكند."
ملا عصباني شد و گفت: "عجب آدم كج خيال و ديرباوري هستي. حرف من ريش سفيد را قبول نداري ولي عرعر خر را قبول داري."


*************

روزي ملانصرالدين به دنبال جنازهي يكي از ثروتمندان ميرفت و با صداي بلند گريه ميكرد. يكي به او دالداري داد و گفت: "اين مرحوم چه نسبتي با شما داشت؟"
ملا جواب داد: "هيچ! علت گريه ي من هم همين است."

 



.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :